ماریاماریا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره

عروسک من ماریا

هفته28 حاملگی

1390/4/7 11:21
نویسنده : مریم
205 بازدید
اشتراک گذاری

چه زيباست عشق..............هر صورتش ماندگارتر و دوست داشتني تر

هر حركتت برايم دنيايي آرامش را به همراه مي آورد
آرامش ميابم از اين كه سلامت و شاد به بازي هاي خود مشغولي بي آنكه نگران آينده باشي
.
.
.
دوستت دارم به اندازه اي كه حتي نميتوان وصف كرد
آري همواره آنچه زيباتر و دوست داشتني تر است برايمان عزيز و غير قابل وصف خواهد بود و عشق من نسبت به تو همين است
.
تصميم گرفتم روزها برايت از احساسم بنويسم تا روزهاي آينده بخواني و بداني هميشه توان گفتار نيست و من هم استثنا نيستم ..........

گاه زبان از بيان عاجز و انسان ازين عجز در عذاب كه احساسي زيبا همراه داري و قادر به بيانش نيستي

تمام روزها و شبها فكر ميكنم كه اين روزها را بگذرانم و تو كودك دلبندم را در آغوش بگيرم

هر آنچه تا به امروز آموخته و در توانم بود برايت به كار بردم تا زماني كه وارد دنيا ميشوي و بادستهاي كوچكت دنياي بزرگ انسانها را كشف ميكني آسان بياموزي و زيبا به خاطر داشته باشي

تلاش بر آن دارم كه باري ديگر در كنارت دنيا را باري ديگر از چشمانه پاك و زيباي تو بببينم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)