ماریاماریا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره

عروسک من ماریا

عزیزم بیشتر از هر چیزی تو دنیا دوست دارم

1390/4/30 15:37
نویسنده : مریم
428 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مامان دیگه داری کم کم به تولد یه سالگیت نزدیک میشی و هر روز ناز تر و خانوم تر میشی

البته نا گفته نماند که خیلی هم داری بلا میشی

دیگه تقریبا خیلی از وسایل و از رو میز و اینور اونور جمع کردیم تا نتونی همرو بریزی و بخوری

..

...

دیگه حسابی موندم باید چیکار کنم آخه هم نزدیک تولدته هم میخوایم اسباب کشی کنیم ولی من دلم میخواد اولین سال تولدت قشنگتیرین تولد عمرم باشه عزیزم

بابایی و من فکر کردیم که اگه خونه آماده نباشه تولدتو توی تالار بگبریم آخه قراره توی خونه جدید بنایی هم داشته باشیم

 

دیگه کاملا سردر کم شدم که باید به چه کاری برسم و این وسط باید برای تو خوشگلم چه کارایی انجام بدم

ولی با همه اینها وقتی نگاهت میکنم بهم یه امید و انرژی تازه میدی که بیشر تلاش کنم

 

 

قشنگم اینجا هم مثل همیشه بهت میگم که تو دنیا فقط تو باباییت رو خیلی دوست دارم و بخاطر شما هر لحظه زندگی رو نفس میکشم و زندگی میکنم

دوست دارم و آرزو میکنم توی زندگیت مثل منو باباییت عشق واقعی رو تجربه کنی اونو به معنای واقعیش یاد بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)