ماریاماریا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره

عروسک من ماریا

هفته31 حاملگی

1390/4/7 11:26
نویسنده : مریم
648 بازدید
اشتراک گذاری

85 روز تا وصال عشقي بي پايان......................

 


سلام جوجوي مامان و بابا

ديگه كلي بزرگ شدي.............يه عالمه شيطوني ميكني و كلي زور و بازو پيدا كردي و كلي به ماماني لگد ميزني
چقدر روزا سخت مي گذره.انگار اين روزا هم فهميدن من و باباييت برا اومدنت چقدر عجله داريم و چشم انتظاريم
امروز با باباييت رفتيم برات كلي سي دي آهنگ و كتاب داستان خريديم
بابايي كلي دلش ميخواد بغلت كنه و باهات بازي كنه....ظاهرا توام البته بدت نمياد چون هر وقت بوست ميكنه براش كلي دست و پا ميزني و دلبري ميكني
.
.
راستي ديروز با بابايي رفتيم براي آزمايش ولي توانقدر شيطوني كردي كه گشنمه و گشنمه كه من نتونستم آزمايش بدم......همه فهميدن كه ما يه دخمله شكمو داريم كه اصلا هم صبر نداره

بابايي كلي ترسيد كه نكنه تو يه طوريت بشه آخه من همه ي روزو خوابيدم و فقط براي نهار و شام بيدار شدم
خلاصه ديگه چيزي نمونده فسقلي...........ديگه بايد يكم ديگه بگذره تا تورو بيارن ازين جاي تنگ و كوچولو و تاريك بيرون و بياي يجاي گرم و نرم تو بغل ماماني و بابايي
.
فقط 85 روز ذيگه بايد صبر كنم تا فسقليمو توي بغل بگيرم..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)